Gå upp och ner upp och ner....

.... Det är  just vad har ägnat en lite del av min kväll med, att just gå upp och ner upp och ner på en step bräda. Det var step up som stod på programmet på KGS, och det var studsbollen N som ledde det hela!
Hon hade valt sånna där bra slagdängor "från förr" så det bara spritter i kroppen på en när man hörde dessa trallvänliga melodier!
Oj va kul vi hade!

Nu ska jag och Stora han mysa lite i soffan, förhoppningsvis är det något bra på tvn vi kan glysa på!
Mitt favvo program börjar en ny säsong ikväll, jag är så lycklig! Klockan 21:00 får ingen ringa på dörren eller på telefonen eller störa på annat sätt, för då är det GRAYS ANATOMI som gäller!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Det är mitt favvoprogram oxå!! Missade förra säsongen men har 1-4 på dvd..... :-)

2009-02-18 @ 22:45:47
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0