Geriatriska sjukdomar och att möte personer med demens...

Visst låter det upplivande?
Det är bland annat det som vi läser just nu, och kurslitteraturen är inte speciellt sexuellt upphetsand....
Men det kanske är tur det, för hur skulle det se ut om alla låg och åla sig och ville ha "mer å mer" på föreläsningarna på KAU?! (rätt så trivsamt egentligen!!!)
Igår kväll undrade stora han vad jag skulle göra ikväll, och jag sa: "njaaa, vet inte".... "Kan vi inte hitta på något som vi gör tillsammans då?" undrade stora han! "Absolut" blev mitt svar!
Så nu går jag här och väntar att han ska komma hem, så jag får se vad HAN har hittat på!
det ska bli spännande det! (eller kanske inte.....)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: P

Ni kanske kan åla er med lite kurslitteratur :-)

2009-02-04 @ 16:16:11
URL: http://bloggtrollet.blogg.se/
Postat av: Agneta G

Det blir intressant att höra vad det blev av kvällen....!!!!

Om det är "åla med kurslitteratur" så bespara mig det....:-)

Hoppas eran tid är över imorgon bitti vid 08, för då tittar jag in....!!!

Ses då!!!!!!

2009-02-04 @ 18:04:36
Postat av: A

Visst blev det en spännande överraskning stora H hade hittat på :-( De har ingen vidare fantasi di där karlarna......

2009-02-05 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0