Kompisar...

... Oj va många "nya" kompisar jag har fått efter i lördags..
Det är ju nämligen så att jag hade med min kamera på klassfesten, och jag både tog kort och spelade in film med den, och nu tror jag att det är några som har lite smått ångest för det de gjorde på festen, och är rädda för att jag har det på kort, eller film... (Och det har jag oxå!!)
Det är väl inga "värsting" material (bara lite), men jag spinner på och svarar kryptiskt!
 Ha ha ha va roligt man kan ha!

Idag har jag varit och tränat, som vanligt pucklade vi på varandra, fast dock under ordnade former!

En jätte sensation har tydligen släppts i dag! Victoria (prinsessan alltså OM någon undrar) och hennes kille Daniel har visst förlovat sig! Man får väl sägar GRATTIS till det då, men va Ni tvugna att göra det idag, när de ANNARS sänder "mästarnas mästare" på tv?
Puss och kram Lilla  jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0