Lekskoleutflykt!

Efter promenad i skärgården åkte fam M, H, Stora han och Lilla jag till Örebro för att kolla på sängar....
Vi hann inte mer än svänga av våran gata så undrade A om vi inte var framme snart, och Lilla jag undrade när taxfreen öppnade....
När vi kom till Karlskoga höll jag på att svälta ihjäl, och framförde detta både ofta och länge!
Konstigt att man blir så snabbt hungrig när man varit på galej dagen innan, det kommer så påhappandes liksom...

När vi satt där i bilen gjorde A en högljudd rap, och sen va det igång... Alla lyckades rapa, alla UTOM jag.... Orättvist...
Väl framme svängde vi in till Marieberg för att äta, och UJ va gott det var! Jag som annars inte brukar äta pommes, om jag inte måste, valde en rätt med just pommes och beaneissås... Konstigt...

Sängar provades, och lampor inhandlades.
Vi gick in på Bauhaus, jag hittade en parkbänk i en gång där jag parkerade mitt arsle, och de andra gick runt och kollade..  A tröttande efter en stund, så hon hämtade mig på bänken, och vi gick ut.
Killarna såg vi efter ett tag, gaska nära kassorna, och vi tänkte, "nu kommer de snart".... Men ack så fel vi hade.... Till slut fick jag ringa och locka Tom med en semla, först då kom de...
Påväg hem var vi "tvugna" att stanna till på ett fik i Karlskoga, för A var fikasugen! Här dracks det cola, och rapandet var igång igen...
Man skulle kunna säga att denna lilla "utom-socken-resa" var som en lekskoleutflyckt, men akta Dig så roligt jag har haft!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar för att du följde oss så flitigt..har rätt så ont i armarna idag! Men nu är klassikern avklarad..mycket nöjd! Ni såg ut ha en rolig dag ni med...kramar

2009-02-23 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0