Oj oj oj...

... Vilken fest jag var på igår!
Har inte haft så här roligt sedan sist måste jag säga!
Mr P och Mr P hade ju ställt till med klassfest, och de hade verkligen lagt ner sig!
De hade gjort välkomstbål, snittar, bäddat (!), tänt en massa levande ljus och till och med gjort en frågesport om oss som va där!
Vi var många, och när L och lilla jag åkte hem klockan 02:00 såg det ut som om en bomb hade detonerat!
Det var glas, flaskor, muggar, tandbetare (som satt i snittarna), tomma och halvfulla chipspåsar lite var stans...
Jag tror att festen innehåll det mesta oxå: Goa glada människor, hångel, otrohet, tårar, illamående, ångest och fylla (!), Ett riktigt party alltså! 
Ja det var en rolig kväll!
För att komma till "Krillehöla" igen, kom Stora han och hämtade, mitt i natten.... Det har snöat som busen, så det gick inte i 110 hem precis... Men Stora han kom ändå...
Han är underbar den killen!

Det där med att ta sovmorron, det är nog lite överreklamerat iallfall... Första gången jag var upp va klockan runt åtta, och tio över nio då gav jag upp... Jag KAN helt enkelt inte sova på morronen.. Även om vi inte kom hem och la oss förrän 03:15..
Men efter våran tipspromenad i skärgården kan det ju hända att jag trynar lite kudde!!! Eller så lägger jag mig framför tv:n och "åker skidor"....
Nu ska jag fixa lite matnyttigt här  på Park 45 , koka ägg, göra macka, koka tea och så.
Sen ska jag gå in till min prins och pussa lite på honom! (Stackars honom - vinkväll igår....)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Det var fest som heter duga!! Men det brukar det ju va bara du är där och förgyller tillvaron!!

Love U!

2009-02-22 @ 17:10:11
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack hjärtat, de orden värmde skönt!

Puss och kram

2009-02-22 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0