Oj va roligt.....

....vi hade igår!
Det var ju badtunnebad hos A som gällde!
Det eldades flitigt för att rätt temperatur skulle infinnas, och när vi hoppade ner i tunnan va den ultimata tempen uppnådd: 41,5 grader!!!
Det var så varmt så man trodde att tårna frös (som P sa), hur nu det går till?!
Själv sjösatte jag mig ca klockan19:30, och draggades upp ca klockan 01:30!
Mina fötter var som russin, jag tror att  de till och med va rundade undertill... 
Ganska många nya, (och nygamla) ansikten va där, och det va en mycket kulig blandning på folket, och alla var på sitt bästa vattenhumör, så det många långa, och glada skratt under hela kvällen!
Söm tur va, va det ingen som drunknade, även om U ibland var mer under vattnet än över...
Det var en underbart rolig kväll, och jag hade inte en aning om att man kunde ha så roligt med (eller i) vatten! 
Skulle det någon gång bli en repris på denna kväll, hoppas jag att jag får vara med!
Tack snälla A för en väldigt blöt (!) och rolig kväll!
Puss och kram Lilla jag



Kommentarer
Postat av: Jajja

Värst va du roar dej kungligt under helgerna da!!

2009-02-01 @ 20:36:00
Postat av: A

Tack själv! Jag hade också vansinningt roligt! Lite diffusa minnen och bilder från kvällens sista timma men i övrigt känns det verkligen som något jag kommer göra om!



Jag ser min rumpa på bilden ovanför...... :-D

2009-02-01 @ 21:02:45
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

JAjja:

Det aär ju enddast pågrundav att jag har så himla snälla kamrater som bjuder med mig på sånna här kungligheter...

A:

Konstigt, mina minnen finns helt och fullt, under hela kvällen... Va gjorde Du när Du inte va i tunnan?

Ang rumpan, hoppas det inget gjorde att den var med?!

Puss och kram

2009-02-02 @ 08:41:15
Postat av: A

Nej jag bjussar på den rumpan!! :-)



2009-02-02 @ 11:42:30
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: K

Trevligt att träffas! Hoppas det blir fler gånger..

2009-02-02 @ 18:54:40
URL: http://ljusblondie.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

K:

Ska vi säga samma plats samma tid om ett år?!!! Kul att få ett ansikte på någon som är så gott omtalad!

Puss coh kram

2009-02-03 @ 15:12:09
Postat av: A

Ta samma tid och plats ni, jag är med på allt!



(Men någon annan får krypa ner i det pissljumma dretvattnet och dra ur proppen dagen efter nästa år......)



:-D

2009-02-03 @ 15:45:10
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A: jag tror att jag har jouren just då, och kan tyvärr inte hjälpa till med det....

puss och kram

2009-02-04 @ 15:21:29
Postat av: P

Och jag är nog bortrest vid urproppandet nästa år...

Men jättekul var det och Heeeej! Lilla jag! Himla kul att ha träffat dig "live"! :-)

2009-02-04 @ 16:14:49
URL: http://bloggtrollet.blogg.se/
Postat av: PJ

Ja det va en rolig kväll...snart ä dä sommar!! Det va kul att träffa er...hälsa gubben. Kram å hej!!!

2009-02-05 @ 09:53:32
Postat av: Lilla jag

P:

kanske kan jag åka med på Din lilla resa, (för jag har inte heller lust att hoppa ner i "ljummet-avlagrings-vatten")Det va lika rolig för mig att inte bara se hur Du ser ut, utan att få träffa Dig och konversera!

PJ:

Är inte Du lika förkyld som K, med tanke på "saliv-överföringen"?

HA det gott!

Puss och kram

2009-02-06 @ 07:24:44
Postat av: PJ

Jag klarade mej men hon kanske pussade någon annan efter mej...åhh nejj!!! där kom svartsjukan fram.Trevlig helg..må gott. Kram å puss

2009-02-07 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0