Partay på G!

Idag är hela klassen bjudna hem till P och P, och det är dags för lite galej!
Jag tror att det är ganska många som kommer, så det ska bli riktigt roligt! När vi svarade om vi skulle komma eller inte, skulle vi även skicka med några hemlisar om oss själva, så det ska bli roligt att se vad de ska ha dessa till...
Men det var som jag skrev i mailet, att "ja visst har jag hemlisar om mig själv, men de behåller jag nog gärna för mig själv oxå"...
Men lite hemligt blev det, även om det inte var några revolutionerande nyheter!
Det verkar bli en härlig dag idag! Några grader kallt och kankse lite mer SNÖ!!!
Som jag sagt förut:
 MER SNÖ ÅT FOLKET!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0