Skolk, föreläsning och katastrof.

Idag har jag skolkat...
 ag var inte på förmiddans föreläsning, jag var inte ens i skolan till klockan 13, när den obligatoriska föreläsningen började...
Jag kom inte förrän 13:45, men då satt jag som ett ljus och lyssnade och antecknade...

Imorron har vi tenta i katastrofmedicin, och det är lite av en katastrof i klassen just nu.
Föreläsarna har sagt en sak till oss på föreläsningarna, (som inte stämmer överens med boken) och en annan när vi frågade dem "öga mot öga", och självklart har detta skapat en mindre panik i klassen, som kan utveckla sig till en katastrof!
Men jag är helt övertygad om att vi kommer att klara detta galant, alla av oss!

Idag är det Grays som gäller, sen sängen så att man är pigg och utvilad inför både den teoretiska och den praktiska katastrofen imorron!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart att vi klarar tentan och det praktiska,men man blir så irriterad när inget stämmer och man hör olika saker från alla möjliga håll,lycka till i morgon kram

2009-02-25 @ 20:40:45
Postat av: A

"Spark-i-baken" och kör så det ryker på tentan imorgon! Det där grejar du! Kram

2009-02-25 @ 20:46:16
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Tomas

Lycka till!

2009-02-26 @ 09:01:42
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Tack, men måste Du sparka så hårt? (!)

T:

Tack för det!

2009-02-26 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0