"Svensson"-Lördag

Det tog inte alls lång tid tills att jag såg den första snöflingan börja dala i förmiddas, och det har inte slutat än!
Frukosten intogs till "Ring så spelar vi" och som vanligt kunde Lilla jag varenda fråga (!?)..... (eller kanske inte)
Medan flingorna yrade ner började jag baka, samtidigt som skidskytte sändes på radion.
Det var himla mysigt att stå där och knåda och knåda, med snöflingor som yrde och lyssan på radiosporten! Det skulle man väl kunna kalla en riktig "Svensson-lördag"?
Och Ikväll blir det ju fest, och det tillhör väl oxå det svenska Svenssons livet?
MER SNÖ ÅT FOLKET!
 puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Vilken Svensson du är!!!! Lät jätte mysigt!

Tror du vi hinner med några pulka race i år då..?

Attans den som ger sig.

Super duper många kramar från mig!

2009-02-22 @ 00:48:46
Postat av: Lilla jag

"Svensson var namnet"

Pulkarace? När kommer NI, "I´m in"!!

puss och kram

2009-02-22 @ 09:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0