Urtråkig föreläsning, skadad hjälte och skadeanmälan.

Var har KAU fått tag i endel föreläsare? Idag på förmiddan va det så tråkigt så vi DOG, NÄSTAN alla... (jag uppfattade så) Jag kan inte ens här och nu, återberätta det som sas ... Det är illa det...

Har precis haft besök av den som backade på min lilla opelen plutt plutt, och vi har fyllt i papper som ska skickas till våra försäkringsbolag... Det va inte lite frågor som skulle besvaras... Försäkringsnummer, hur länge försäkringen är giltig, i vilket land olyckan hände, vilket typ av körkort man har, hur och vad som har hänt.
Till på råga på allt, så skulle vi rita oxå. Den som backade på mig, hade inga glasögon på sig (Kanske kan vara bra i fortsättningen...) så det var jag som fick skriva OCH rita.... Inte för att jag är någon Piccasso, men jag tror att det gick att se våra bilar på ritningen ändå!

Min hjälte Stora han har varit till Karlskoga idag igen, för att göra en magnetröntgen på sin skadade arm.... Sådan gör de visst bara om det ska opereras, och nu på kvällning ringde de och sa att så blir det...
Lilla putten da, tycker synd om honom...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Stackars stora han!!!!

Ge han en kram från oss.....!!

Håller med dig om att dagen var urtrist!!!!

Hoppas morgon dagen blir bättre...Syns då!!!

Kram

2009-02-12 @ 21:51:14
Postat av: Lilla jag

Jag har utfört mitt uppdrag!

Mmmmm hoppas det..

Puss och kram

2009-02-13 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0