vilken dag!

Oj vad härligt det har varit idag!
Vid klockan 11 träffade vi familjen M och familjen L och vi tog den sedvanliga tipsprommenadrundan i skärgården.
Den största solen jag har sett detta år lyste på oss hela vägen ut till Picasso, där vi tog en välförtjänt fika.  Det var helt vindstilla ute, och helt underbart!

Klockan 13:15 var vi bjudna till familjen A-J och de gräddade vofflor ute på en soldrängt altan. Det mumsades på vofflor med vaniljvisp och jorgubb- eller blåbärssylt till, och det kändes som om det var vår i luften! Vi satt ute en bra stund och bara njöt av det härliga vädret!
Det är för gött med snö alltså, så som jag brukar säga: MER SNÖ ÅT FOLKET!
Vilken härlig dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Gött!

2009-02-15 @ 20:13:22
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: A

Två veckor till kan det få vara snö, tills sportlovet är över, sen vill jag ha vår! Jag hatar kyla!!!!!!!!!



Hoppas det är bra med er och att stora hans arm är på bättringsvägen! Kram

2009-02-15 @ 22:19:54
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Men det var ju ingen kyla igår, det var ju AS SKÖNT!!!

Puss och kram

2009-02-16 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0