Bara jag inte får skäll....

... Jag bloggade ju inget igår, och sist det hände var när jag va "ung och grön" på detta, så det är väl en stor risk att jag nu får bannor.... Fölåt....??
Igår kväll var jag på tjejdate hos L! Vi fick bakpotatis med god röra och lite grönt och vi hade det väldigt trevligt! Tänk va gött det är att komma "ifrån" en stund, och bara sitta och prata, skratta och inte minst skvallra.. Men jag är ju så himla tråkig, så jag kommer ju ALDRIG ihåg namn, men när någon sen beskriver personen, då går det upp ett Liljeholmens för Lilla jag, och jag är med i matchen igen!

Imorses när jag vaknade tyckte jag inte det va det absolut roligast som väntade mig i skolan, det stod DEMENS på schemat...
Men så fel man kan ha!
Föreläsaren gjorde det så intressant, och hon berättade och förklarade så att vi var med på noterna! Hon gav exempel från hennes jobb, hon svarade på våra funderingar, ja hon var helt suverän på sitt ämne!

Eftermiddan ägnades åt Vårdförbundet, som talade om hur  på bästa sätt ska söka jobb, om man ska vara med i A-kassa eller inte, rättigheter och skyldigheter vi har och vilken lön vi ska kräva när vi ska ut i "den stora vida världen" och jobba till sommaren! Hon sa att man inte ska ha mindre än 20´000:-, men jag, jag ska kräva runt 30´000.-, bara för att jag är så himla bra! (hmmm, lycka till!!)

Har precis börjat stretcha, har en handbollsmatch mot Kroatien om en timme, och det gäller ju vara "fith for fight" så man kan stå emot det hårda spel de förmodligen kommer att bjuda på ikväll! Gäller ju att man inte sträcker sig när man försöker nå fram till godisskålen....
HEJJA SVERIGE HEJJA SVERIGE HEJJA SVERIGE!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Ja..akta fö fan så du inte sträcker dig!! Livsfarligt de där....Ett tips: ha den i knät..brukar funka fint faktiskt..fast ibland kan den ju va lite tung..å de är ju en nackdel förstås!

2009-01-22 @ 21:30:56
Postat av: Anonym

Jajja!

Jag löd ditt råd, det va faktiskt bra, ett tag. Sen när jag blev förbannad och flög ur soffan välte den....

Puss coh kram

2009-01-25 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0