Bra dag!

Idag runt klockan 11:00 kom min älskade systerdotter F hit! Hon hade med sig kladdkaka och nybakade bullar, som faktiskt fick åka ner i frysen på momangen!
Vi började med att spela Rummikub, och vi fick vinna en gång var!
En film hann vi med och pannkakor var beställda till lunch. Gissa om stora han blev lycklig! Vi äter nämligen inte pannkakor så speciellt ofta, eftersom det inte är min favvorätt..
På eftermiddan rostade F och lilla jag kaffe tillsammans, och hon hade först befälet över rostningen i pannan och sen över mortellarbetet! Det spreds en härlig doft i köket, och i resten av huset oxå för den del....

 kaffebönor innan rostning!

 Kaffebönor efter rostning!
Det har varit en jättebra dag det här!
Det kan inte bli sämre heller, eftersom vi nu ska få åka ner till F och få grillat!
Imorron är det tillbaka till Kau igen, föreläsning mellan 8:30-16:00. Ingen rast ingen ro!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0