Då va det dags igen då.....

..... att sitta på föreläsningar, träffa alla kompisar och göra tentor!
 Idag har jag börjat den 6:e terminen, och min sista, så den 5 juni står jag nyfärdig sjuksköterska.
Tanken är härlig, men också lite skrämmande, för då ska man ha det stora ansvaret som vi tränas i att bemästra.. Men förhoppningsvis finns det någon man kan fråga, om det skulle knipa...
i morses när jag vaknade, va det alldeles vitt utanför fönstret - det hade snöat! Visst blir man glad av snö? Det är en ren fröjd att skotta, i och för sig har vi inte så stora ytor som behöver tas om hand!...

Nu måste jag skynda mig tillbaka till tvsoffan, Sverige spelar handboll mot Spanien, och just nu ser det ju lovande ut!
Puss och kram Lilla

Kommentarer
Postat av: Maggan

Lycka till med sista terminen, det fixar du lätt som en plätt. Kommer att sakna ditt positiva leende men vi ses säkert i bibban nån gång. Många kramar

2009-01-19 @ 23:38:33
Postat av: Lilla jag

Maggan:

Tack.

Jag saknar Dig oxå, lite tomt när Du inte finns bakom min rygg (!...

Puss coh kram

2009-01-20 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0