En helt vanlig dag....

.... Jaaaa det skulle man nog lätt kunna säga!
 Vaknade tidigt, upp och gjorde ordning frukost som togs med till skolan.
Åkte iväg till skolan.
Hade föreläsning (ganska tråkig sådan).
Åt den medhavda frukosten, forsatte med (den tråkiga) föreläsningen, hade lunch.
Efter lunch hade vi nya föreläsare, två kvinnor, som var ganska så underhållande att lyssna på, ända fram till klockan 17, då vi fick åka hem.
Släpptes av på KGS för att träna lite, åsså hem, käkade, somna i soffan och så va dagen slut!
MEN det finns två roliga saker som har hänt idag!
Först: Jag fick reda på att min bästa (!) syster J hade jättebra på hennes första tenta: GRATTIS gumman. Jag är så stolt över Dig! (hon läser till förskollärare)
Sen: Min kompis A fick ett sommarjobb hon verkligen ville ha! GRATTIS till Dig med!
Sov gott alla tokar!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Tack!!!! Ser verkligen fram emot sommaren!!!

Nu ska vi vara så där bra som vi brukar och ta oss igenom denna sista termin med!!!!



Ses imorgon !!!!

Kramiz

2009-01-21 @ 16:35:14
Postat av: LIlla jag

Agneta G:

Klart vi tar oss igenom detta. Det finns ju andra före oss som klarat det, så varför skulle inte vi?

Puss och kram

2009-01-21 @ 18:24:04
Postat av: A

Klart ni grejar det! Ni är ju snart i mål! :-)

2009-01-21 @ 22:15:48
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Anna

Du glömde skriva Grattis till dej själv för 10p på tipspromenaden.....

2009-01-22 @ 10:13:20
Postat av: Lilla jag

A:

jo, målsnöret börjar synas dääääääär borta!

Anna:

Tack tack! (Man vill ju inte skryta. ha ha ha...)

2009-01-22 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0