Hur tråkigt kan man ha?

Ja, just nu sitter jag på en föreläsning på Kau, och damen som har den, hon har tappat mig för 60 minuter sedan... (hon har hållt på i 70 minuter nu)
 Det är en föreläsning om "ledarskap och patientnära vård" och vi väntar bara på att få en kaffepause, så att vi kan smita hem...
Våra kurskamrater som har valt att inte vara här just nu, har nog gjort en bra prioritering... (Undrar bara vad de gör nu)
Ikväll är det "after work" som gäller. Mat och dryck för 50:-, även om man bara får en (!) dryck till maten...
Kan ju hända att det blir lite mer att dricka, men inte för mycket, för det är plugg som gäller imorron!
Nej nu måste jag nog sluta, måste se lite engagerad ut!
puss och kram Lilla jag

 


Kommentarer
Postat av: Tomas

Stackare!

2009-01-30 @ 14:28:13
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Jajja

Men Linda.....är det att blogga du sitter å ägnar dej åt på lektionstid!! Jag tyckte faktiskt att hon var skitintressant att lyssna på..hoppas du hade de bra på afterworken..sov så gott..pussåkram

2009-01-30 @ 23:18:52
Postat av: A

Som du märkte så kom jag aldrig ner till stan, har haft fullt upp med badbaljan och sen var jag för trött...

Men snälla, fråga fler gånger, nästa gång är jag med!!!!



Ses imorgon! :-)

2009-01-30 @ 23:40:32
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

JA visst är det synd om mig.... (eller not!)

Jajja:

Det hör inte till vanligheterna, jag lovar.. Kanseke Du kan tala om för mig om jag missade något då?

A:

synd att Du inte kom, jag väntade enda in till det sista, men blir det flera gånger, då räknar jag med Dig! syns senare i kväll då!



Puss och kram

2009-01-31 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0