Hurra jag lever!!!!

Jag vet redan nu att jag kommer att överleva detta besök som jag ska göra på "tandkirurgi och sjukhustandvården"!! Jag ringde nämligen dom förut för att kolla om jag fick äta något innan jag skulle sövas, (det får man annars inte) och det visade sig att jag bara skulle dit och undersökas och röntgas idag! Ingen blev gladare än jag!
Men det är ganska skrämmande, och ganska pirrigt ändå, de där tandläkarna är ju farliga grejjer...
Åh jag som la ur min MP3 innan jag gick hemifrån.. (Har alltid den när jag är till tandis, för att slippa höra vad de säger, och för att slippa höra borrar och annat farligt..)

En bra sak som har inträffat idag, är att jag nu har 7.5 högskolepoäng till! Jag har läst en fem veckors kurs (Etiopienresan) extra, så nu har jag skrapat ihop ännu mer poäng!!
På måndag börjar sista terminen, (termin 6) och sen har jag en examen!!!! Måste skryta: tänk va bra jag är!
Puss och kram lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Jag träffade stora han på Maxi och bad honom hälsa till dig, men jag kan ju göra det själv. Hej hej! :-)

2009-01-13 @ 17:50:28
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

"Hej hej, hemskt mycket hej!" (han kom faktiskt ihåg det!!)

2009-01-13 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0