I brist på annat!

Vaknade tidigt och kunde inte somna om.. (Kanske berodde det på att jag somnade tidigt i soffan igår medan vi kollade på film?) Vad skulle jag nu hitta på? Eftersom det va lite kallt ute (bra ursäkt??!) hade jag ingen större lust att sticka ut näsan utanför dörren, så jag la mig i soffan och kolla färdigt filmen som jag bara började på igår!
Klockan hann att bli ca 8:30 när filmen tagit slut, och i brist på att kunna hitta på något annat, kom jag på den brilljanta idén att jag skulle baka!
Det blev tre omgångar med teakakor.
A.M. ringde från Kau (Karlstads Universitet), hon hade haft en tenta, som hon klarade galant, och vi bestämde att det skulle firas med nybakt. Men klockan hade sprungit iväg till lunchtid, och man kan ju inte bara äta macka till lunch, så jag gjorde en soppa till det, och vi blev mätta båda två!
Dagens skörd efter "i brist på annat"!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Hallå din lilla filur!

Nu har jag äntligen hittat till din blogg..å de första man möts av är denna tekakebild...ååå va gott!! Nu ska jag å Freddan äta oxfile!!!!! VI HAR BIDRAGIT TILL SVENSK FORSKNING=VI ÄR BÄST

ha de bra så syns vi efter helgen p&k

2009-01-16 @ 18:17:01
Postat av: Lilla jag

Jajja:

Välkommen och GRATTIS!!! Du är bäst! Syns på Måndag! Jag längtar....

Puss och kram

2009-01-16 @ 18:41:31
Postat av: A

Haha... Jag tycker du ska se filmen, den var skitbra!! Och ta med dig din prins, så kan du sitta och krama på han under tiden du sneglar lite på Hugh på bioduken... ;-)

2009-01-17 @ 01:43:53
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Jag trodde det var en typisk tjejfilm, men det verkar ju som man kan ta med Stora han på en liten biostund!

Puss coh kram

2009-01-17 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0