Nära döden?

Uj uj uj....
Imorron efter att jag har varit till Universitetet på förmiddan, ska jag förmodligen uppleva en nära-döden-upplevelse.. Jag ska till sjukhustandvården på Karlstad sjukhus och dra ut en visdomstand... Jag är nästan helt säker på att jag kommer att dö, eller åtminstonne svimma... Men en tanke slår mig: Kan man svimma när man är sövd? Förmodligen inte, men jag kommer säkert lyckas med det omöjliga... Usch jag är så nervös, jag gillar ju inte detta med tandläkarn, så inatt kommer jag nog inte sova mycket alls...
Jag tror (!) att det är flera före mig som har klarat av detta med att dra ut tänder, men jag är inte riktigt säker, men jag ska nog klara det...
Förövrigt har jag haft det mycket bra de fyra senaste dagarna!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem till Värmland!

Det kommer gå kanon imorgon.... DU sover ju!!!!



Ett lycka till ändå! Vi hörs på ons.....

Kram.....

2009-01-12 @ 20:30:20
Postat av: Agneta G

Välkommen hem till Värmland!

Det kommer gå kanon imorgon.... DU sover ju!!!!



Ett lycka till ändå! Vi hörs på ons.....

Kram.....

2009-01-12 @ 20:31:16
Postat av: Agneta G

Välkommen hem till Värmland igen!

Det kommer gå SÅ bra imorgon... Du sover ju!

Ett lycka till ändå! Vi hörs och syns på ons....

Kram

2009-01-12 @ 20:33:23
Postat av: A

Kom du ihåg att hälsa mamma från mig? Hoppas det är bra med henne. Jag är säker på att du grejar det imorgon, jag ska tänka på dig! Kram

2009-01-12 @ 21:22:26
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Agneta G

Oj då! Tror min dator har fått fnatt....

Ursäkta.....:-)

2009-01-12 @ 21:47:24
Postat av: Lilla jag

Agneta G:

Tack tack, snällt att tanken är hos mig... Syns imorron!

puss och kram

2009-01-13 @ 13:48:18
Postat av: Lilla jag

A:

Är inte säker på om jag kom ihåg att hälsa från Dig, men vi pratade lite om Dig iallfall... Snart dags för lite mat och "sällskap" igen?

Puss och kram

2009-01-13 @ 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0