Nöje!

Igår roade jag mig med att jobba lite, faktiskt! Det va hederliga gamla Handlar´n som fick ett lite gästspel av mig, och det är alltid lika trevligt att vara där!
Lite spänd va jag ju... Man kan nämligen numera köpa korv på Handlar´n, och det är ju en viss finnes detta med att ta korvbröd med nypa, för man får ju inte "pilla" på det som kunden ska stoppa i munnen... Men jag sålde faktiskt några korvar i olika kombinationer, och jag tycker själv att jag skötte det rätt så bra!


Första veckan av studier efter juluppehållet har jag hunnit med, och det har varit ganska trevligt! Det har varit föreläsningar alla dagara om mer eller mindre intressanta ämnen... Det är härligt att träffa alla igen, och det är skönt att "komma igång" igen! Och om vi aldrig börjat den sista terminen, kan vi ju aldrig sluta den heller! Smart va?
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0