Överraskning!

När jag kom hem igår låg ett stort vitt kuvert i postlådan som var adresserat till mig, och jag skyndade mig in i huset för att med spänning öppna och se va det va!
JIPPI, (eller kanske inte) det var en undersökning om precis allt man kan tänka sig från SIFO. Det var en hel liten bok, och alla dessa frågor ska man läsa, begrunda, tänka över, läsa en gång till och sen sanningsenligt svara på...
Om det nu endast hade varit några sidor, hade det ju varit ok, men det är 44 stycken!!!!!
Fy fan vilken tid det ska ta.... Får väl se hur länge jag orkar...

 


För övrigt var kvällen igår på after worken en riktigt trevlig tillställning!
Vi blev sex styckna som träffades och åt och mumsade tacos och drack en och annan alkoholhaltig dryck.
För mig slutade kvällen ganska så tidigt, runt 23:15, men stora han och H åkte vidare till Karlskoga för att dansa! Tydligen spelade Black Jack där igår, och det sög väl i danstarmen på de båda, så de drog över dit, och kom inte hem förrän vid 3:30, å sen hade jag en snarkande sambo bredvid mig i sängen..... (inte mycket sömn alltså!!!) MEn så är det!

Väntar på A-G, vi ska börja plugga på gamla tentor för att ligga bra med när tentorna haglar fint över en vecka...
Fram igenom här ska vi ha  tenta fredag, tisdag torsdag.... Så det är bäst att vara ute i god tid!
Nu ska det bli frukost! (förmodligen får jag äta den själv, Stora han ligger nog och kurerar sig en stund till).....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du är ju rätt smart så tentorna fixar du lätt! Håller tummarna. Kram

2009-01-31 @ 10:22:55
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas!

Tack det tar jag som en komplimang, även om det inte alltid KÄNNS så!

Puss och kram

2009-01-31 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0