Roligare med flera!

Ikväll blev de tacos.
Vi blev flera än Stora han och Lilla jag till middag ikväll, och det gå inte att komma ifrån, men visst är det trevligt med många!? H, A och L "joina" oss till "kvällsvarden" och det var mycket "förnöjtsamt"!
 Kvällen resulterade i ett litet krig, eftersom vi spelade ett spel som Stora han och Lilla jag fick i julklapp av mina godings- systers-barn! Kan nog inte bestämma här och nu vem som gick vinnande ur striden, men som tur va kom jag  nog inte sist, men tyvärr inte först heller....

trevlig med vänner, bäst att hålla hårt i dom!?
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

När du har tid får du gärna maila receptet på din tacogratäng. Nu ska jag baka tekakor, inpirerad av en kär vän! Kram!

2009-01-17 @ 15:16:11
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Agneta G

Är det den tacogratängen du fick receptet på av mig ni pratar om? Den är supergod.... Måste göras den snart igen.....

2009-01-17 @ 17:00:23
Postat av: Lilla jag

A:

Receptet kommer, jag lovar, men inte just nu....

Agneta:

Gör tacogratängen Du, den mättar bra!

puss och kram

2009-01-17 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0