"Sj Sj gamle vänn"

Kom på den briljanta iden att jag skulla ta och birika mig lite "resligt" igår eftermidda, och vad passar bättre då än att ta tåget upp till Söderhamn där mor bor?
Kollade Sj:s hemsida, och det gick tåg lite nu och då... Men snål som man är (student) kom jag på att man kan kolla lite på traderas auktioner, och just där hittade jag åtta biljetter (en räckte för mig), som var osålda, så jag la in ett bud... iochför sig blev jag över bjuden på en biljett (2:-) med då bytte jag auktionsbiljett, så jag betalade 1:- mellan Karlstad och Stockholm! Helt överkommligt och oprutbart... Nu sitter jag här i Katrineholm, och surfar på någon stackars sates bredband som inte är låst! (den här resan går ihop, tror jag!)
Kan hända att jag inte skriver på några dagar, internet har inte kommit upp till Söderhamn än (inte till min mamma iallafall)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0