Sorg...

Idag har jag sorg... Min sambo "Stora han" ska åka iväg och jobba. Han husserar om nere i Antwerpen (Belgien), och han åker idag och kommer först på LÖRDAG... Huuuu huuu huu.... Men men det har hänt förut att han dragit iväg. Det kanske beror på att han tröttnar på mig ibland, och vill ha lite lugn och ro, vem vet? Men han får iallfall betalt för att vara ifrån mig, så helt dumt är det inte...
Min kära vän A har bjudit ner mig till henne och hennes man för att äta räkor, och eftersom jag har gjort det flera gånger hos dem förut, vet jag att det blir en massa annat gott också... A är nämligen kock, och man får alltid en massa mumsit där! Hon är för snäll som barmhärtar sig över en ensam själ som mig.. (åh vad synd det är om lilla jag..)

Imorses vaknade jag tidigt, och kom på att jag skulle baka lite frukostbröd!

Å så här blev det färdiga resultatet!


Det var russin, aprikoser och en massa "skita-lätt" frön i! Gott Gott!

de säger att det bara blir ljusare och ljusare för varje dag som går, men redan klockan 14 fick jag tända i fönstren för att det var så skumt. Jag tror att vetenskapsmännen ljuger...
Puss och kram LILLA JAG


Kommentarer
Postat av: A

Stackars dig! Jag är ledig både imorgon och på Fredag, kanske vi kan ta en fika någon dag?

2009-01-06 @ 17:47:19
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Hej A!

Jag säger inte nej till en fika! Imorgon måste jag nog göra min power point presentation klar, men på fredag! Tack för inbjudan!

Puss och kram

2009-01-06 @ 18:07:10
Postat av: Christine

Tänker på dig. Hoppas tiden går fort. Hälsa till A. Syns väl snart på tjejkväll igen.

Just det - Du inspirerade mig att börja blogga igen. Kul. Kram C

2009-01-06 @ 18:09:02
URL: http://christinz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0