Tänt va det här!

Är precis hemkommen från ett så kallat ljusparty hos A.G..... Men Jesus va dyrt det är... Vill man ha en liten ljushållare eller en lykta får man lätt hosta upp en tvåhundrafemting, och de flesta är i par, så det blir dubbelt.
Jag hittade två ljuslyktor som tillsammans skulle kosta 580:-, för en gick det ju inte att köpa, och det är bara FÖR MYCKET pengar....  A och jag delade på en packe doftljus, så jag har dragit ett kort strå till A.G:s försäljning, om än väldigt kort...
Dessa "ljussaker" kan ju inte vara för vanlig människors plånbok, och de passar verkligen inte en students....
Nu ska jag gå till soffan, och tända vanliga gamla sketna ljus från IKEA, men eftersom det inte är med doft, fundrar jag på att pudra på lite egen! (undrar om vitpeppar blir bra)?
 Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0