Trevliga upplevelser!

Svängen förbi skoaffären med REA var en lyckad tur men lite mycke pengar gick åt.... Usch, fast att det var REA blev det DYRT.. Hittade ett par kängor, och när rabatten var avdragen kostade de 800:- Huuuuuuugaligen. Men de var riktigt sköna, de passade som handen i hansken (!) och jag behöver ett nytt par, så vad gör man? Bara att betala...

Klockan 11:45 satt jag och åt lunch med Rotary Föreningen i Kristinehamn på Statt i Kristinasalen, och lite senara när lunchen var avklarad höll jag föredraget om J:s och lilla jag:s Etiopien praktik.
Först va jag väldigt nervös, (trodde inte jag skulle vara det) men sen efter en stund, när all "fakta" var avklarad och jag fick prata "fritt" kom jag igång ordentligt! Det va till och med så att Orförande var tvungen att avbryta mig, så jag hann inte klart hela min power point presentation...
Jag var alldeles upprymd efter detta, och jag hade ingen större lust att åka direkt hem, så jag åkte förbi E och fick en snabbfika där, hon skulle hämta ungarna en halvtimme senare! Jag var ju själklart tvungen att visa upp mitt "fynd" som jag tidigare under dagen inhandlat och jag fick godkänt!
Vilken bra dag jag har haft än så länge! Många trevliga upplevelser!
Puss coh kram Lilla jag
 Här är fyndet och fikan!! Snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0