Vilken morron!

Det började med att jag kollade på klcokan när jag vaknade, den va så mycket som 8:50! Jag som ALDRIG kan sova på morgonen, men det verkar som om jag har vänt lite på dygnet. Jag va uppe, och vaken igår kväll, till klockan 22:50, och det hör inte heller till vanligheterna! Brukar ju somna i favvosoffan, ibland redan klockan 21!
JA, då va det här med morgon ja...
När jag drog upp persiennerna så SNÖA det! JIPPIIIIII! Jag älskar snö! Frukosten itogs (idag macka!!) Å sen fick jag klä på mig MASSOR för att gå ut och skotta!
Nu sitter jag här och väntar på att få åka ner till vårat Stattshotell, för där ska lilla jag hålla ett föredrag om min Etiopienresa! Lite pirrigt, men det ska bli kul!
Ska gå förbi en skoaffär här på stan innan föredragshållningen, för att köpa mig riktiga snökängor, om jag hittar några vill säga! Sen gör det ju inget att de har 70% på vissa modeller! (Hoppas att någon av dessa modeller passar på mina stora båtar!)
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Agneta G

Hoppas föreläsningen gick bra!

och att du fick tag i ett par BRA kängor!



Kram

2009-01-08 @ 11:46:15
Postat av: Lilla jag

Tack Agneta, det gick alldeles utmärkt! Och kängor blev det ju! Om Du är riktigt snäll, kan Du få känna på dem, och KANSKE prova dem oxå!

Puss coh kram

2009-01-08 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0