3 härliga dagar framöver.

Nu bara njuter jag... Jag har vetskapen om att jag har TRE dagar framöver då jag inte behöver iväg och jobba! Hur skönt är det egentligen?! Har jobbat väldigt mycket nu ett tag så det här kommer att bli välbehövliga dagar med lite lugn...
Måste bara berätta att jag har fått en månads förlängning på avdelning 12! Sen finns det chans att det bli ännu längre, men nu är personalansvarig på semester, så avdelningschefen vågade inte förlänge längre själv....
                    

Men vad ska man hitta på nu då de här tre dagarna?... Förhoppningsvis kan jag måla lite mer till ballen, men sen måste jag också försöka ta hand om min vänskap jag har till mina vänner..
Man får inte ta det förgivet, att de alltid finns där, man måste vårda relationerna.... Det är lätt att tro och hoppas att de alltid finns där, men man ska inte vara för säker...
               

Imorron kommer det att vara lite tungt att gå upp, jag ska nämligen på begravning klockan 10... En bekant har gått bort, och det är dags att säga adjö.... Tungt kommer det att bli, men det kommer att kännas bra efteråt, att man sagt hej då...
               

Om jag har tur så regnar det hela helgen, för det var ju jävligt VÄLIGT länge sedan det kom något uppifrån...
Mina stackars hallonplanter håller på att flyta iväg.. De som är mest drabbade har börjat få bruna blad... Aj aj ja...
              
Nu har jag en squash i ugnen som är fylld med köttfärsröra.. Vi har nämligen fått en squash av svärmor, och det är Stora han som har kommit på att den ska fyllas... Det blir spännande att sätta tänderna i den snart!
        
Dags att duka och lägga sista handen vid tillbehören!
Ha en trevlig helg alla, det ska jag...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0