Alla goda ting är tre....

Direkt efter jobbet åkte jag hem till bebisen som kommit hem nu. Barnombudstanten var ju tvungen att göra ett hembesök för att se så att bebisen hade det bra. Måste ju kolla så att mamman och pappan är snäll mot bebisen, och så va jag tvungen att information att den ska skriker och gråter hela nätterna!!! 
 ÅÅÅÅHHHHH gud så go...
Någon gång ska jag nog kidnappa bebisen lite, men jag vet var den ska när hungern gör sig påmind, och den låter så där gapigt.... Det kan ju göra ont i örat på mig....

Idag har jag Stora han hemma, han åker inte förrän imorron för att jobba... Det är så skönt när han är hemma....
Vi firar detta så det blir tacos lite senare, det är inte så dumt det heller.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jenny Martinsson

Hej hopp!!! Nu har vi äntligen fått internet på våran dator också. Så nu kan jag skriva till igen.Jag har nu varit ledig i 2 dagar och det har varit mycket skönt. Frida och jag har varit med vårat gudbarn och hennes goa mamma, idag var det bad i poolen för de som ville bada, men det ville inte jag det var bara 23 grader i poolen. Snart kommer familjen Edgren för att inta kvällsmaten här det blir grillat. Ha det bäst lilla syster många kramar från stora syster.

2009-07-22 @ 16:37:31
Postat av: Lilla jag

Jenny Martinsson:

23 Grader, det är lite lite det va??.....

Gött med lediga dagar, jag får ju en iallfall!

Ha det gott systeryster! Hälsa lilla familjen!

puss och kram

2009-07-22 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0