Brädjävlarna klara (nästan)..

Det blev faktiskt lite måla av idag på morronen! Några bräder blev grundade, och några är nu färdiga för en sista gångs målande... Egentligen va det inte så tröttsamt, och inte va det så tråkigt heller, Fru M har ju fixat så jag har en ljudboka att lyssna på i min MP3.... "Tiden bara flyger iväg"..
Innan jag går på mitt kvällspass ska jag hämta min klockan som är färdiggraverad, försöka hinna med att åka till tippen, (ligger liksom lite på vägen), ja och sen va det nog inte så mycket mer jag skulle göra... Och det finns nog inte så mycket mer tid att förspilla heller, eftersom jag börjar klockan 13:30, och ca 40 minuter tar det att ta sig dit...
Inatt ska jag sova SJÄLV i Karlstad. Å och hennes "gubbe" har åkt på semester, så jag får vara där själv... Men det gör nog ingen stor skillnad tror jag...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0