Fredag = ledig dag = arbets dag....

På schemat står det inget, alltså ledig dag.... Men bara för att det inte står något på schemat så innebär det ju inte att man inte har att göra ändå....
Alltid lika trevligt att börja med en frukost med Stora han, och det va väl den lugna stunden för denna dag!
I hela källaren ser det ju ut som krigen brutit ut, så lilla jag tyckte att det var dags att rensa...
Jag plockade ut, och Stora han plockade in.
Har aldrig varit med om en sån människa till att spara. "Den kan va bra att ha, och den, å Lilla Du är Du helt från vettet, inte ska vi kasta den där inte" Hela tiden lät det så där... JAG BLIR TOKIG.!!!
Visst kan det vara bra att spara saker, men man kan inte spara allt bara för att man KANSKE kan ha nytta av det OM 100 år....
Men det blev iallfall en kärra med skit som vi körde till tippen, så jag är ganska nöjd...

Lunchen avnjöts med familjen M på Maxim, och vi alla åt fisken som serverades som dagens och vi alla va nöjda, det va riktigt gott!
En tur på stan hanns också med, meningen var att Stora han skulle få en sax genom håret, men det va en massa folk i kö, och eftersom han inte orkade vänta, så får han gå med sitt långa hår ett tag till...

Precis hemkomna kom F, han ville ha kaffe med Stora han, å det fick han självklart! Själv fick jag gå ner och hänga den andra maskinen tvätt.. Jobb jobb jobb...........

Om några timmar är det dags för att åka till mina små älsklingar, vi ska få mat där. TREVLIGT TREVLIGT!!!

Ja, så det där med ledig dag, det är ju inte så ledigt egentligen................
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad då ledigt! Vad är det. Här har vi det väldigt lugnt tiden går så sakta, men ska det bli mat snart då gör det lite fortare sen på rasten ska jag åka tur och retur till Thailand ska vara där i 20 minuter. Vi har en kärringgrill det är lika bra att bättra på solbrännan nu blir man inte så brun.

Gud va trevligt vi hade det igår mycket kul att far var med. Har du sett nu har jag mellanslag. Har nu tackat jag till höst kurserna på skolan skönt för dig som slipper skolan nu. Ha en bra arbetsdag kramar från Jenny

2009-07-11 @ 11:23:17
Postat av: Lilla jag

Glöm inte sätta på säkerhetsbältet när Du drar till Thailand...

Tack för igår, som jag skrev på bloggen idag, alltid lika kul att träffa lilla familjem!

Du är duktig som har mellanslag, ska vi försöka oss på lite punkter och komman oxå!?

Nejdå det behövs inte, det är scharmigt att läsa det Du skriver!

Puss och kram

2009-07-11 @ 12:14:57
Postat av: syrran

Hur stavar du charmigt?

2009-07-12 @ 10:05:05
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Ingen aning, hur gör Du?

Puss och kram

2009-07-12 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0