Härligt - det regnar- igen.....

Var kommer allt vatten ifrån, hur i hela helv--- kan molnen producera sånna mängder?
Bara för att vi hade det varmt och skönt lite över en vecka, behöver det väl inte avlösas med en MÅNAD regn...?

Igår va vi till lilla famlijen, och fick äta god lövbiffsgryta, egen gjord klyftpotatis och sallad! Som vanligt va det mycket trevligt att träffa lilla familjen, även om de två yngsta inte alltid är så roade av att sitta med oss "gamla stofiler" och tjata...
Herr´n i familjen började sin semester igår, och det är ju inte för inte som man önskar sig det samma. Men har man inget "fast" jobb, så har man inte, och får då jobba när det dyker upp något.
Men å andra sidan gör det ju inte så mycket med tanke på det ovannämnda vädret....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Kanske detta kan bero på att du önskar så mycket från ovan vid en annan årstid????

Idag gör det inte så mycket att jobba eller hur? Du har nog valt "de rätta helgerna"

Ha en bra dag

Puss & Kram

2009-07-11 @ 12:30:24
Postat av: syrran

Hej och hå! Nu slutar jag snart detta har varit en lång dag men nu är det en halv timma kvar, sen ska jag cykla hem i detta väder men men jag ska ju bara hem. Nu har jag mellan slag !! Bra va. Ha det så bra min kära syster.

2009-07-11 @ 15:22:37
Postat av: Lilla jag

Fru M:

Ups, kan det vara så? Men jag önskade mig ju SNÖ, och det är ju inte riktigt det som har kommit ner några dagar nu...



Syrran:

Tjusigt det är skrivet nu då! Mellanslag, komman och punkter och allt!

Inte så trevligt att cykla hem i sådant skitväder kan tänkas, men förhoppningsvis har Du lite andra kläder att ta på vid hemkomst!



Puss och kram

2009-07-12 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0