Inte en dag utan regn...

En dag utan regn är som en finne utan var....

Det bara jobbas och jobbas nu för tiden... Egentligen skulle jag ha varit ledig denna helg, men en tjej på jobbet ville byta, så det vara bara att ställa upp! Dt är meningen att hon tar min nästa helg, men nu är det så att jag vill ha ledigt lite längre fram i sommar, så jag får se om hon går med på det. Gör hon det, då har jag "turen" att jobba tre helger i rad...

I fredags var vi till Karlskoga... Vi va på BB... Ett par vänner har fått en liten baby... Den va precis hur gullig som helst, och jag tror att bebisen saknar mig, och har frågat efter mig.... Men de kommer nog hem snart, så jag kan gosa igen...

Nu ska jag väcka upp min sambo som ligger i soffan och grisar, vi ska se på film tänkte jag!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Jobba inte ihjäl dig nu vännen, inte nyttigt alls....bli mer som jag=)

Puss och kram i mängder!!!!

2009-07-19 @ 21:04:23
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

vem ska försörja mig då? Inte Du förstår jag, för Du som alltid är ledig har väl inga pengar över....

Puss och kram

2009-07-20 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0