Kalas

Just nu sitter jag här  nyduschad och sminkad, för ikväll är det fest här i Karlstad. Det är min kära vän och hennes pojkvän ska ha en liten tillställning. vV blir nog ca 8 stycken som är bjudna på mat, men lite senare kan det nog tänkas att vi ska ut på någon lite krog eller något annat trevligt ställe!
Jag tog mig hit direkt efter jobbet, så nu sitter mina båda vänner och jag och kollar på de två nya familjemedlemmarna: Albert och Herbert. Dessa två  juveler är två små små jättesöta sköldpaddor!
Oj nu kommer det folk. Tjingeling!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej hopp!!!

Hoppas du mår bra efter ditt kalas du var på. Just nu jobbar jag en delad tur först7-12 sen 16-20 inget kul men vad ska man göra. Kramar från jenny

2009-07-26 @ 17:18:12
Postat av: syrran

Hej hopp!!!

Hoppas du mår bra efter ditt kalas du var på. Just nu jobbar jag en delad tur först7-12 sen 16-20 inget kul men vad ska man göra. Kramar från jenny

2009-07-26 @ 17:18:47
Postat av: Lilla jag

Kalaset va jätte bra! Jobba på! Puss och kram

2009-07-27 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0