Klibbig dag.

Uuuu va det har varit klibbigt idag.
Nu ska man ju inte klaga på att sommaren äntligen är här, men när man går på en avdelning utan ac, är det just nu lite FÖR varmt.
Från det att man öppnade dörren till sjukhuset tills det man fick gå hem har det bara varit varmt och klibbigt.

 Sen blev det väl inte så himla mycket bättre när man väl var hemma, med tanke på att jag klippte gräset i 45 minuter. I slutet av mitt arbetet började jag till och med att koka, på grund av att den satans-förbannade-jävla-kuk-gräsklipparen slutade fungera 5 minuter innan jag var klar med hela klippningen....
Men som tur är har vi ju en till, så hela mattan blev till sist klippt!

Svalkan kom först när jag fick slänga mig i poolen hos Fam M, och ta en kall cider. LJUVLIGT skönt och gott! 
                               
Vi två gräsänkor fixade själva grillat (!) till kvällsmat, som vi fick avnjuta i sällskap med A.K.
Sofftisar eller soffpotatisar kan vi titulera oss, för så mycket mer än att äta och prata har vi sen inte gjort...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0