Ledigdag

Idag har jag en ledig dag, och jag planerade igår en lite sovmorron... Men man vet ju hur det blir med dessa sovmornar...
Gick upp och bakade istället. När jag väl bakar blir det lite allt möjligt, så det tar ju sin lilla tid, så det hela va inte färdigt förän vid 14:30,...
Efter baket har det inte blivit så värst mycket gjort, förutom att jag var ner en sväng över stan och nu den senaste tiden har jag suttit här och surfat bort någon timme...
Tänker nog ta en tur upp till "grannarna" det va länge sedan jag träffade dem, så det är väl liksom dags...
Jag har inget att skylla på, förutom att jag är lat, för de bor bara ett (långt) stenkast härifrån bara...
Behöver ha en liten promenad i det fina vädret tror jag...

Jag har fått ett mycket hedersamt och ärofyllt uppdrag över helgen..
Lillpluttans (systeryster dotters) kanin Junior skall matas. Hela Lilla familjen drar upp till mormor som bor i Lapphelvetet (!), och jag ska sköta djuret...
3/4 dl pellets och nytt vatten - varje dag... Ska nog klara detta!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0