Long time, no see, again....

Oj va jag skrattade i lördags på festen!
Det var bara helsköna människor på festen, och alla gjorde sitt yttersta för att förgylla kvällen, och alla lyckades så himla bra!
Själv va jag inte så jätteduktigt på att hålla låda, jag tappade nämligen rösten... Har ju varit lite förkyld i veckan, och nu har det satt sig på stämbanden, så det va lika bra att knipa....
Det va jag som dragit det kortaste strå'et, så det var jag som fick köra hem mitt i atten, men åh andra sidan gjorde det inte så mycket, jag var pigg och fräsh på söndag morron, och några timmar efter uppvaknadnet skulle jag tillbaka till
12:an för att avverka ett till helgpass...

Söndagen flöt på, rösten hade kommit tillbaka lite lite, men jag lät inte alls som jag brukar, men jag fick iallfall vara kvar hela passet ut.
Efter arbetet fick jag fick träffa våra goa vänner i Karlstad igen, eftersom jag slaggade över, och jag försökt få lite kontakt med dem, så vi kunde disskutera kvällen innan, men den ena satt vid datorn och den andra kolla en film, så det var inte så himla lätt....
Det blev en tidig kväll, jag var rätt så trött, och  jag måste säga att jag knoppade inte rätt så snabbt när huvudet landade på kudden...

Idag har jag haft en bra dag på jobbet, ganska lagom att göra, men eftersom avdelningsläkaren för dagen är ganska så "hattig" så hade inte jag rondat färdigt förrän vid 13:15.... Sen va det en massa saker som skulle göras, så min lunch blev 14:30 till 15:00! Men det gick ju det med!

Nu på kvällen har vi varit till Linné-familjen och firat mamman i huset att hon har gjort den stora prestationen och fött barn!
Vi var tre tjejkompisar som bjöd henne på mat, och sen satt vi och tjötade ett bra dag! Det var jätte trevligt!
Killarna hade nämligen tagit ut herr'n i huset i fredags på mat och dryck, så det var väl inte mer än rättvist att vi även firade damen i sällskapet!

Nu ska jag hoppa i lopplådan, måste bara komma ihåg att stänga av mobilen, så att man inte vaknar av att det är någon som skickar meddelande eller ringer i ottan, för imorron ska jag ha sovmorron!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0