NOT GoByBus....

Har tänkt mig en tur till Göteborg i augusti, och jag började kolla runt lite på buss- och tåg-sidor på datorn, och hamnade på "GoByBus" hemsida....
För att ta mig till Göteborg skulle det ta mig 17 TIMMAR OCH 55 MINUTER eller 9 TIMMAR OCH 55 MINUTER...
Jag ringde för att påvisa att det måste ha blivit något fel på hemsidan, men nej det var det inte.. Det är nämligen så att jag får först åka upp til Stockholm, sen till Oslo och SEN till Göteborg....
Är det dags att se över rutterna kanske? SKITFÖRETAG....
   Jo det kan ju va möjligt, men resesällskapet måste vara JÄVLIGT trevligt för att man ska välja GoByBus.....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu är vi hem kommen från huvudstaden, det var mycket trevligt. Niklas sprang på din Johanna i toa kön, tänk vad Sverige är litet. Vi var på stan och handlade i Tisdag igår intog vi Gröna Lund för att åka karuseller hela dagen. Det var jätte kul Oskar lurade upp mig i alla höga karuseller eftersom hans far är så höjd rädd. Vi passade även på att stödja stockholms stad med en park.bot på 550,00 man fick visst inte stå i skogen. Men det var Olssons ide. Nu är jag på jobbet ska jobba kvällen till 20,00. Vi syns imorgon på begravningen många kramar från Syrran.

2009-07-30 @ 15:48:33
Postat av: Syrran

Nilkas träffade Johanna på Gröna lund alltså.

2009-07-30 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0