"Tiden är ur led"

Herre jävlar vad tiden går fort... Jag hinner ju inget alls... Ja hinner inte mer än att sätta mig i bilen på morron, så swish har en dag gått... Förstår inte detta...
En alldeles otroligt rörig dag har det varit idag. På jobbet va det hur lungt och skönt som helst på morron innan ronden, men så PANG så skulle alla hem, samtlidigt som det trillade in barn på avdelningen, och mitt i allt skulle jag hämta en på uppvak....
Men som vanligt redde vi ut det hela, och jag tror inte att någon av mina patienter har mått dåligt för att de har fått väntat lite.... De satt liksom inte i "sjön". Det handlar om att prioritera, och jag är väl inte världsbäst på det än, men jag är ganska säker på att denna gången blev det bra!
Efter plikten va det bara till att åka hem och dra igång klipparen. Förstår inte att gräset kan växa så in i hundan som det gör.

I helgen som var, fick jag påpekande på att man KANSKE skulle kunna se några lökstjälkar och potatisblast mellan allt ogräs, så jag kände att jag va ju tvungen att stå där och rycka ett tag oxå...

Det va meningen att Pappsen skulle komma vid 18-tiden, jag skulle skriva lite på datorn åt honom, men det började spöregna, så jag tog laptoppen med till honom istället....
Nu har jag brottats med skrivaren ett tag, å de där bräderna som skulle VARA färdiga tills imorron, de ligger där nere och bara väntar på ATT bli färdiga... Det finns inte en chans att jag fixar dem till morrondagen. Jag måste sova oxå....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej kära syster!gud va kul att ni kunde komma hem till oss såvi kan prata lite nu var det ett tag sen.Vi har ju inte haft någon telefon eller internet.Men nu ska detta fungera det ska bli bra.Nej nu ska jag jobba lite men det finns inget att göra förutom att städa men men Kram på dig så syns vi ikväll det ska bli mycket kul.Kram kram

2009-07-10 @ 11:19:14
Postat av: Lilla jag

JAg tycker att det ska bli lika kul jag! Alltid lika roligt att träffa lilla familjen!

Puss och kram

2009-07-10 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0