Vädret är tillbaka!

Det är varmt och soligt igen! Kanske inte supervarmt, så där gött som det var för någon vecka sedan, men det är iallfall shortsväder!
Men det är ju inte "bara" när vädret slår om... Gräset ska klippas, växthuset vattnas och varför inte måla lite på ballen...
De två första sakerna är avklarade, men det där med målning, det får vänta lite... 
Har ju tänkt att baka imorron, och när jag väl bakar brukar det ta några timmar, så jag får se hur det går med det där målandet..

Idag fyller kronprinsessan år, och man får lyfta på hatten och säga grattis!
 Hoppas bara att hon inte har åkt förbi Park 45, för jag hade inte den minsta aning om att hon hade födelsedag idag, så någon flagga har jag inte hissat, fö´låt... Passar på att göra det nu!
 Hurra hurra hurra HURRA
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0