Väntans tider...

Från det att jag vaknade idag, har jag bara väntat på att få åka iväg och jobba... Det blir liksom inget gjort innan man får åka iväg. Har bara kladdat lite med penseln på ballen, det verkar som att det aldrig tar slut på detta måleriet.
Idag kommer Stora han hem, och jag kommer inte vara hemma, sover ju kvar i Karlstad inatt. Det känns helt onödigt att åka fram och tillbaka bara för några timmar.. Fast det skulle ju vara mysigt att få krypa intill.....

Nu ska här göras lite sås till matlådan, och sen drar jag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Braun!!

Mys på tjejen,vi får hälsa på er efter att vi vart på kusten 1v,jobba på i k-stad.Ha det o kram från hela fam Braun

2009-07-16 @ 19:27:56
Postat av: Lilla jag

Ha det gott på kusten! Jag jobbar och jobbar och jobbar ochjobbar och jo......

Puss och kram

2009-07-18 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0