"Äntligen" måndag.

Ja, då va det "äntligen" måndag igen då.... Även om jag tycker att det är väldigt trivsamt på avdelning 12, så är det inte så himla dumt att vara hemma heller... Men det är klart, man blir ju inte rik på att strosa omkring här, och inget göra...
Ja, "inget göra och inget göra". Nu på morron har jag oljat in vårat nya bord som står på ballen plus sex stolar, och så har jag målat en dörr... Så lite har jag väl gjort, även om jag inte får betalt....

Idag gör jag eftermidda/kväll, och har sådan tur att jag får sova över hos Fam N även denna natt... Hon är för snäll som alltid har en säng bäddad när jag kommer...

Solen är framme idag oxå, och temperaturen är ganska hög mot vad vi är vana... Är det så att sommaren ÄNTLIGEN är här?
Nu ska jag packa med mig lite mat och grejer, måste ju ha för två dagar, nu när jag inte kommer att sova hemma inatt.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Packa nu ordentligt med mat så att du slipper gå hungrig.

Själv packar jag inför en helg i Mariestad=)

Love YOU!

2009-06-23 @ 22:40:56
Postat av: syrran

Tack för igår gud va trevligt vi hade det. God mat och dryck. Jag ska nog ut och tvätta bilen snart dessa måsar bara skiter på våran bil sen ska vi nog ut och bada.. Kramar från Syrran.

2009-06-24 @ 09:59:27
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Men hallå, det är ju bara onsdag än...



Syrran:

Tack själv, alltid lika kul att ha Dig här!

Tvätta bilen Du, det kan man säga behövs!

Förresten, skit i att tvätta bilen, kör ner den i vattnet när Ni ändå ska bada, två flugor på smällen liksom!



Puss och kram

2009-06-24 @ 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0