Borta match.

Jaha, så har man spelat borta match igen då... Ja spela och spela, borta och borta... Med andra ord har jag sovit över hos fam N, eftersom jag jobbade kvällen igår och dagen idag...

När jag kom hem hade jag ett litet ärende att göra, sen bar det iväg till familjen M för att bada fötterna i deras pool. TYVÄRR (?) hade jag inte några badkläder på mig, så jag kunde ju TYVÄRR inte bade hela mig...

Har hunnit med en fika i skärgården, en köttfärslimpa, putsat bilens glasrutor på insidan, och nu sitter jag här framför "dattorn" och filosoferar lite..
Tuggar faktiskt i mig fyra rutor av Marabous MYCKET goda mintkrokantkaka! Akta Dig vad god den är!
 Har alltid skrattat åt de personerna som säger att " några bitar räcker", för jag har aldrig hittat en choklad där "några bitar räcker", men nu har jag det! Man är ganska nöjd efter fyra av denna sort, men den är otroligt god, så man kan ta några till bara för det... (åsså för att ingen annan ska ta bitarna som jag tänkt ta vid ett annat tillfälle!!)
Nu ska jag krypa ner bredvid Stora han, som äntligen har kommit hem! Det blir härligt det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Braun!!

Hej Linda,visst är just den krokanten så god!Jag förstår precis vad du menar.Skönt att man har lite koll på dig,har en bf vecka nästa vecka,tittar då upp till er och kollar på den stora fina nymålade ballen!

2009-06-26 @ 21:37:40
Postat av: Lilla jag

Braun:

Visste inte att det har gått så långt, så at Ni verkligen har solt barnen.... !!!

Alltid lika välkommen till oss! Åh jag förstår att det är ballen som lockar (!).

Puss och kram

2009-06-27 @ 14:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0