Champaniefrukost!

I fredags va det då äntligen dags att fira att tre års slit va till ända! Vi  va 5 studenter som åkte till Karlstad och KAU för sista gången för att delta i champaniefrukost!
Det va så roligt att se alla i våran klass uppklädda, och alla va så fina.
Dagen började med fotografering i entretrappan på KAU, och sen intog vi en delikat frulle!
Jag måste väl erkänna att jag inte var så sugen på någon mat, efter torsdagens shottande, men jag hade många timmar på mig att äta en tonfiskbaugette, så den slank allt ner!
Alla var på topp och det va väldigt trevligt!
Frullen intogs i stjärngården (där våra lärare på omvårdnad sitter) eftersom det inte var något varmt väder ute ..

Fortsättning följer...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0