Det finns en vän...

... Som jag vill tacka extra mycket! Hon fixade och donade allt på examensfesten.... Hon skötte mitt kök med fram och bortplockning, plocka disk, diskning, kaffekokning, ja hela rulliansen runt min kväll! Så fort jag visade mig i köket blev jag utsjasad.... Jag är Dig evigt tacksam, och jag ska försöka återgälda Dig någon gång....

                                       TACK FRU MAX..............
                                     
                                   Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Men kära du, det har Du väl redan gjort.....Det var ju jag som betalade tillbaka denna gången. Kära vänner hjälps åt. Sov gott så ses vi i morgon

2009-06-09 @ 23:23:05
Postat av: Lilla jag

Mmmmmm så kanske det är, kära vänner ska man hålla hårt i...

Puss och kram

2009-06-10 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0