Examensfest!

Efter klockan 18:00 kom det ännu flera av mina nära och kära, och jag tror jag var världens lyckligaste! Det är helt otroligt vilken tur jag har som har så många vänner!!
Det firades med mat och dryck, men mina vänner va nog inte så hungriga, för det blev GRYMT mycket mat över... Man skulle nästa tro att de inte ätit något alls....

Det var en härlig blandning på folk, och även några barn var med och det är precis så en sån här fest ska vara!

Jag fick jätte många fina presenter, bland annat ett äppelträd, en klocka, massor av pengar, en ljuslykta, halsband, presentkort, hallonplantor, ett halssmycke i form av ett hjärta (av Stora han), ölseidlar, massor av blommor och en tavla. Tavlan är målad av en vän till mig, och han har gjort den, på beställning av mina vänner och några ur min familj enbart till och för mig!


Många har kommit ihåg mig och skickat grattis sms, mycket gulligt gjort tycker jag!
Kvällen höll på länge, och det hann att ljusna innan vi kom i säng, men vad gör väl det?
Jag är så nöjd över hela min dag!
 Tack ALLA som va med!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker tavla...kram c

2009-06-07 @ 22:42:38
Postat av: Rosinskan

Shit va go maten var....åt ju så jag höll på att spricka!!!

Tänk vad bra pastasalladen och potatissalladen blev, måste ha varit tidpunkten som den gjordes som gjorde det så gott;)

Puss!

2009-06-08 @ 17:11:01
Postat av: Lilla jag

C:

Visst är den fin, jag tycker jättemycke om den!



Rosinskan:

O va mäkta impad av dina portioner berättade han i söndags....

"Första portionen hon tog impade starkt på mig, och sen GÅR HON OCH TAR MER"!!!



Tidpunkten spelade nog ganska mycket roll, men den största orsaken till det braiga resultatet var att Du gjorde den!



Puss och kram

2009-06-08 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0