Filmtime!

"Min" kära Fru M är lite krasslig, och det är extra synd om henne för Herr M jobbar kväll.
Eftersom det finns sjukdomsbaciller på Linné 20, va ju syster Lilla jag tvungen att åka ner och kurera...
Jag tog med mig en film, och när jag är på toa hör jag att Fru M hostar, och man kan ju lungt säga att det var tur att jag tog med en ½ liters glass, för jag tyckte nog att det lät som "ätit-för-lite-glass-hosta"....
Sen hade jag nog mer tur med att jag tog sorten med krossad choklad i, för det är presic den som är bästa botemedlet åt just denna hosta!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Fru M

Tack för en mysig måndagkväll. Känner mej allt lite bättre efter glassen. Jag sparade hälften tills i morgon så på onsdag bör jag vara helt frisk. Sov så gott!

2009-06-15 @ 22:30:10
Postat av: Lilla jag

Det är lite hemligt det där med "glasskurering"... Visste flera om de, skulle sånna som jag vara arbetslös, så säg inget till någon, ok?

puss och kram

2009-06-16 @ 19:18:20
Postat av: syrran

Jag gör nog fel mina kommentarer kommer inte fram.Dumma dator!!

2009-06-19 @ 10:48:57
Postat av: syrran

Nu funkade det men hur gjorde jag nu då !!En sommar kurs hur en dator funkar ska jag nog gå. Undrar hur många hp poäng det är? 300 tror jag

2009-06-19 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0