Första dagen...

På jobbet, va det idag! Man skulle väl kunna säga att det va en mjukstart, med tanke på att jag började först klockan 8 och slutade redan klockan 13:10 (skulle egentligen jobba till 14, men det blev inte så).
Hela dagen gick åt till att gå igenom alla finneser och saker man kan och ska göra på datorn. Imorron börjar "alvaret" och det är lite pirrigt måste jag säga!

 Vid hemkomst planterade jag mitt äppelträd, och en tur med gräsklipparn hanns också med.
Mitt i klippningen kom förra grannen Mr B och hälsade på, och det är alltid lika roligt att få besök. Vi stod och tjöta ett bra tag, men egentligen kom han för att kolla hur det går med ballen.... Å det är klart, han kollade på den också...

Nu ska jag hoppa i bingen, fast att klockan bara är 21:30, men jag är hur trött som helst... Det tar visst på en att ha kalas!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0