Inverkan

Tänk vad många skaer det är som inverkar för att man ska ha en bra dag!
 Först är det ju bara det att det är i slutet på veckan, fredag alltså, som gör att det är lättare att gå ur sängen! Det är strålande solsken, åsså har man en bra dag på jobbet (ha, jag kan säga att jag har ett jobb!!) Sen får man gå hem lite tidigare för man har hunnit skrapat ihop lite flex (ha nummer två, jag har stämpelklocka). Sen är darlingen hemma (ha, nummer tre: Darling!!!!)
Man hinner dammsuga, skura golv, innan man drar iväg för att handla mat på iCA, och lite läsk på glasbutiken.
Dagen avslutas med super gott grillat, med alla tillbehör som sig bör (vattenmelon, oliver, brie, ett glas vin och salladsknyten).
Sen att man har en balle man kan avnjuta den goda maten på, det är nog det bästa av allt (förutom allt det andra, vill säga!!!!)

Igår va det en sån här bra dag, när alla inverkan fanns.
Vi slutade till och med med ett glas vin hos våra grannar som bor över oss!
 Vi va ute och vattnade på kvällskvisten, och då ropar R och frågar om vi inte vill komma upp på ett glas! "Och självklart", vad säger man annars?
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hello kära syster!Har nu skrivit ett brev till våran kära mor.Ska nu försöka göra mig vacker för att sedan gå ut och äta på thai rest.Farmor o farfar bjuder de firar 40 år som gifta. OjOj man har några år kvar eller jag är inte närheten för gift blir jag nog aldrig.nu är jag godkänd på mina uppsatser som jag lämnade in innan sommarlovet.Det känns så jäkla gött nu väntar bara slutbetyget på denna kurs. Känns så gott att vara godkänd behövde inte kompletera något. Gud va jag är bra. Kramar från stora syster.Ha en bra dag åk ut med båten vet ja och bada det är kallt i början men sen är det så gött.

2009-06-27 @ 11:49:41
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Du ÄR verkligen bäst (efter mig...)! Grattis till första året på KAU! Du har skött Dig exemplariskt!

Thai restaurang och allt, hälsa och gratta!

Gift, det är något som inte är bra för kroppen, har jag hört, finns det två betydelser på ordet "gift"?!

Nu ska vi ta med oss lite sill och nykokt potatis, och dra ut på "sjönnen"!

Puss coh kram

2009-06-27 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0