Jädrans skitväder.

Efter en förmidda i matlagningens tecken hittade jag mig ut för att måla lite balle (!) Det gick så bra och det blev så fint, TILLS regnet kom... FAN att det inte kan få vara fint väder, illafall uppehåll när jag har målat...
Vid 17- tiden kom jag på att vi skulle åka till Karlstad och köpa en plastmatta som vi ska ha ute på ballen, och sagt och gjort drog vi iväg. MAn skulle kunna säga att jag kände mig lite "Wild and crazy" som kom på något "påhappandes" så där. Som tur va, va Fru M hemma, så hon kunde kolla upp när affären vi skulle till stängde, för vi va inte riktigt säkra på att vi skulle hinna innan klockan 18:00, men de hade öppet till klockan 19:00 så det va lungt!

Vi hann inte mer än hem, så kom fru M. Vi hade lovat toast idag, och samtidigt passade vi på att kolla favvo programmet "Gray´s anatomi" och det var faktiskt ganska bra idag!

När programmet va slut åkte fru M hem, och jag tog på mig jobbarkläderna och gav mig ut till Stora han, som höll på att lägga golv på ballen. Jag vet inte riktigt varför jag skulle byta om, för jag kan väl säga att jag gjorde precis inget alls, bara stod och frös...Men men.

Nu snart ska Stora han komma in, och vi ska hoppas i bingen!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0